TOYOTA SPA15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TOYOTA SPA15 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Bo1982 18-05-2012
Geschreven voor: TOYOTA SPA15

Een simpele machine, met beperkte mogelijkheden. Ook knoopsgaten. En de spijkerbroeken korter erop maken gaat redelijk met de juiste jeansnaalden. Maar wat hij moet doen, doet hij goed. Hij is zeer gemakkelijk in gebruik. Zeker een goede machine voor de beginner en die niet teveel eisen stelt. Al 5 jaar in mijn bezit.

frettybass 25-03-2010
Geschreven voor: TOYOTA SPA15

Voor de prijs 89,99 euri by Dix..s, een perfecte machine. Diegene voor mij, had waarschijnlijk op " een maandag auto gekocht" had gewoon ingeruild moeten worden.
Perfect voor vermaken van broeken etc.
Een aanrader dus!!!

mielemans 08-05-2009
Geschreven voor: TOYOTA SPA15

Ben zeer teleurgesteld in deze machine. Pedaal is nauwelijks regelbaar, het is alles of niets, aan of uit. De naald vliegt als een bezetene door de stof of staat stil. Ook erg: de steeklengte is NIET regelbaar. Van de 15 steken zijn er maar liefst drie rechte stiksteken: een variant met piepkleine steekjes (die je nooit gebruikt), een met normale steken en een met levensgrote steken (die je ook nooit gebruikt). Iets dergelijks geldt voor de zig-zagsteek. Een eenvoudige reparatie (kapotte naad in overhemd) bleek te moeilijk voor dit apparaat, de stof was te dun en werd opgegeten.
Enige plus is het gemak van het inrijgen, maar ach, zo moeilijk was dat op mijn oude machine ook weer niet.
Een totale afrader dus!